13 April 2016

Hook and Emma - It is what it is



No, don't cry.. Don't and never repeat the same mistake again.

She is her daddy princess, treat her like one.

Life is sure cruel, but suck it up babe. You and only you alone can help yourself through the challenge, others just will enjoy watching you struggle.

You want something, try harder to get it. Dreaming won't change anything, trying at least will make you feel satisfy and no regret
(Do what you wanna do, then after that no regret coming)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4 April 2016

Past and Memories



Gediks much pilih lagu ni~~~

Last update Jan 2016, cepatnya masa berlalu. Rasa macam baru semalam hidup aku tunggang langgang. Bila di fikir semula aku rasa malu dengan apa yang aku pernah buat sebelum ni. 2015 terlalu banyak kisah sedih dan kurang elok, bukti nya tengok la pada kenaikan gaji dan bonus aku. Kenapa tengok 2 benda tu, sebab dari situ boleh tahu macam mana teruknya prestasi kerja aku.. (kan da kata aku malu), Orang2 yang ada dekat dengan aku tahu macam mna rupa aku masa tu. Masa sarapan tadi, kawan aku kata dia tengok aku teruk sangat masa2 tu, yea la asyik nangis jea.. sikit2 pun nak nangis, serabut la siap tak ada selera makan lagi.... cia cia cia (trend gelak skrg)... Buruk beno perangai nya.

Kalau nak di ceritakan kisah tu, mungkin aku perlukan 2 atau 3 hari untuk habis taip. Almaklum la, kisah yang agak panjang sampai boleh dapat best novel award...

Tapi pa pa pun aku bersyukur untuk setiap perkara baik dan kurang baik tu (ayat positif tak boleh blah). Ada hikmah di sebalik semua tu dan terumata sekali pengalaman menjadikan seseorang tu lebih dewasa (sila muntah darah kalau baca)

Okay cukup, March Monthly Report belum siap..

Kbai~~~