Pages

18 March 2012

Let.. It..

ASSALAMUALAIKUM

Tengah2 malam buta baru nak start buat kerja sambil dgr lagu Dato shiela majid and Dato sit nurhaliza.. Aku memang meinat lagu2 mereka ni..

Alkisahnya, aku tak tahu kenapa aku rasa happy dan tenang.. No concrete reason.. Just, bila aku dapat berfikir dalam keadaan tenang, aku boleh decide apa yang aku patut buat untuk sesuatu hal tu.. Contohnya kalau dalam program, aku lagi suka siapkan kerja2 aku tu  tgh2 malam macam skrg ni.. memanglah rasa mengantuk, tapi perasaan2 yang tak sepatutnya tu tak ganggu aku masa2 gini.. Lagipun.. Try ambil sesuatu tu dari sudut pandangan positif.. Instead run, faced it.. kalau lari dari masalah memang sah takkan selesai lah masalah tu.. lebih2 lagi kalau lelaki.. LARI DARI MASALAH akan membuatkan korang nampak DAYUS!!.. dan lelaki yang susah buat keputusan dalam perkara yang melibatkan hubungan dan komitmen memang sure2 lah kena pandang rendahkan.. Ok, aku merpek dah.. adios..

#np bintang kehidupan..

Semua yang aku rasa sekarang, aku kembalikan kepada ALLAH.. Dia lebih BERHAK terhadap hidup aku.
(^_^)

No comments: