Pages

2 June 2012

Destiny

ASSALAMUALAIKUM

Next week final exam, kalau ikut situasi sekarang mesti student tgh gila2 nak study. Untuk aku, aku tak boleh study. Bukan tak mahu study, tapi TAK BOLEH STUDY sebab laptop aku  ROSAK. Sadis gila aku rasa, tapi nak buat macam mana juga kan. So, sekarang aku kena study secara manually. Ikut macam cara aku study kat matrik dulu, print nota kuliah. Harap mood swing aku tak datang la sepanjang minggu exam ni.


DESTINY : Tak payah nak tunggu benda yang dah jelas nyata takkan dapat, Kejar apa yang kamu rasa memang ditakdirkan untuk kamu. Usaha untuk itu dan jangan sia2kan peluang yang ada. Minta bantuan dari rakan2 yang selalu ada untuk kamu. Jangan buang mereka bila kamu dah dapat benda yang kamu nak. Kita tak tahu ketentuan Tuhan. Manalah tahu, benda tu sebenarnya bukan untuk kamu. Apa pun dan bila pun situasi kamu, pastikan kamu ingat siapa yang selalu ada untuk kamu.. 

No comments: