Pages

27 June 2014

Gatal Jari...

Ampunkan aku sebab memang gatal jari nak menaip kat sini.. Padahal journal bertingkek-tingkek nak kena baca ni. Isu nya bukan penting mana pun, tapi memang gatal jari la nak membebel kat sini.

Nak cincin macam ni.. (^_^)v
Okay i "love" chemistry~~~ *clap for me please.... (=.=)"

Mampus aku bila GM singgah opis dan tanya soalan2 yang tak terjangkau dek akal. Bukan tak tahu jawapan, tapi neves siot nak menjawab. Lagipun tak konpiden la nak bgi jawapan i yang tak seberapa tu, lagi2 takut bercanggah dgn Mr.engineer. Seriously, ada juga yang bercanggah. Jawapan yang aku bagi kat GM tu sebenarnya betul berbanding apa yang dia explain, tapi aku tak mahu GM pandang rendah kat dia sebab kan dia lagi lama keja banding ngan aku. Tambah lagi, GM pn da kata, "kamu tak apa kalau tak tahu sbb masih baru kat sini".. TAPI... Sir, i do know the answer, tapi memang sangat tak terluah jawapan2 tu.. Huhu.. balik rumah petang tu aku jadi sangat stress... (punya la perangai macam budak kecik kn.. mengada2 jea lebih).. 

Okay, cukup.. Sila sedar diri dan sambung baca journal sebab Mr.Engineer kata kena bagi report kat GM tu.. Duhh!!! Benci la macam ni.. Nak Fefeeling pn tak boleh..

*Entah faham ke tak apa yang aku baca ni..Membaca sambil dgr lagu (ulang lagu yang sama dari pagi, buruk beno perangai) dan download stok muvie..

*Rasa macam nak tgk Transformer.. macam best jew~~~

p/s : Selamat Berpuasa...
p/ss : Following your heart isn't always the right thing to do. But, at least it always makes you feel better.

No comments: