Pages

20 June 2016

Memory Lane~~~



Gemonink...

Memory Lane
Imbas semula Ramadhan tahun 2015, seminggu sebelum ramadhan tu aku cuti. Alkisahnya, ada 1 hamba Allah ni yang sampai sekarang ni belum minta maaf lagi pasal semua perkara yang dia tipu aku. Rasa nya dia memang tak ada rasa bersalah bila buat salah (T.T) . Perkara yang dia tipu antaranya tarikh dia masuk training dan alasan kenapa dia tiba2 hilang. Orang yang suka menipu, one fine day dia sendiri akan terlepas cakap dengan kau pasal hal2 yang dia pernah tipu tu depan muka kau. Dahsyat tu bila orang tu berjaya men'kantoi'kn diri nya sendiri... Dendam? Nope, aku marah orang tak lama. Kejap jea lepas tu aku lupa juga pn, malas nak fikir lama2, bazir masa dan tenaga.

Lagi ke memory lane, Mr.S kata dia kalau boleh nak pilih orang Sabah dan orang dekat2, susah katanya kalau orang jauh. Genap setahun dia kata benda tu, akhirnya dia khawin juga dengan orang seberang. Ha Ha, so much for nak pilih kawen dengan orang tempatan. Tapi bukan nak salahkan dia, tapi itu namanya jodoh cuma rasa 'hilang ayat' sebab kalau dengar ayat2 yang dia cakap 1 tahun yang lalu fuhh boleh brainwash tu.. Anyway Congratz bro and thanks untuk sesuatu yang kau pernah ajar aku dahulu, sebab ada masa aku tengah down dan sebab kau bagi aku peluang untuk jadi diri aku sendiri.

To Be Continue~~~

No comments: