Pages

8 October 2011

GERAM

ASSALAMUALAIKUM

p/s: untuk orang tertentu
Aku rasa selama ni, tak pernah pun aku ada niat nak buat salah kat orang, tapi kenapa ada certain orang tu memang sengaja nak cari gaduh dengan aku, KO BAJET BAGUS SANGAT DA KE????. Aku tahu la ko tak suka aku pegang jawatan ni, tapi kenapa ko sendiri tak apply. NI kan interview terbuka, pengetua yang pilih sendiri. And da rezeki aku untuk pegang jawatan ni, Apa ko ingat pegang jawatan ni senang ke? ko asyik nak judge kitaorang jew, kalau ada benda tak puas hati, direct je bagi tau kitaorang. Setakat yang aku tahu kami dah cuba buat sehabis baik untuk tugas kami, tapi x dapat memuaskan hati semua orang. Semua ni bermula dari diri masing2 juga, kita semua bukannya budak kecil lagi. Da pandai fikir sendiri, (fine, buktinya sbb da bljar kat Uni). BTW, kalau ko tak tahu apa yanga kami dah buat jangan nak jadi pemberita tak berbayar, sibuk nak heboh gossip ko tu...

As untuk ada orang tu pla,ni lagi sorg, BAJET BAGUS GAK. Entah kenapa, kebelakangan ni, aku asyik jumpa dengan orang yang BAJET BAGUS.. SANGAT MENYAMPAH.  Ko sedar la ko tu sapa, jangan nak acting ko bagus sangat, keja pun liat nak naik kepala, memang aku sabar je la kan bila mengas=dap muka ko. Malas nak panjang2kan cerita. Tapi please la ubah sebelum ada orang malukan ko nanti.

Pasal yang lain tu, ikut suka korang la. berapa kali da aku bagi tau, kerja aku bergantung kat korang, kalau korang tak bagi kerjasama, aku yang susah. LAIN LA, KALAU KORANG MEMANG SENGAJA NAK SUSAHKAN AKU..

No comments: