Pages

17 April 2012

Kerja Gila

ASSALAMUALAIKUM

Apa kerja gila yang aku dah buat?
Kalau di kira, banyak juga la..
Tapi antara yang gila adalah
Join Abg Syafiq, usha mamat cute
Berani gila kot.. Adeh =.="
Di sebabkan aku tengah tension yang tak bersebab
Aku follow la sekali..
Then, bila abg syafiq tegur mamat tu
Aku blah der.. segan kot.. haha
Eh, tapi mamat tu memang cute..
Lepas aku blah tu, abg syafiq cite apa reaksi mamat tu
Bertambah level segan aku kot
Boleh pla lepas abg syafiq salam dia, then aku blah..mamat cakap,"eh, dah lari dia"
weyh, AKU SEGAN LA..
Err.. tapi aku takde feeling pn kat mamat tu
AKU SAJA NAK BUAT KERJA GILA..
(^_^).. Tapi aku suka tengok mamat tu..

Tukar cerita..
Berusaha untuk betulkan otak aku yang tengah x betul ni
Aku pun x faham dan tak tahu apa masalah aku yang sebenarnya
bila tanya kawan aku, dia kata aku suka fikir semua benda serentak
Tu yang jadi nampak serabut..
So, aku try la fikir 1 per 1..
Tak de la serabut mana pun hidup aku sekarang..
Just follow the flow..
BTW, abg syafiq kata..
biasakan diri stdy sebelum tidur dan selepas bangun tido..
Siapkan assignmnt hujung minggu,
kurangkan aktiviti keluar dan enjoy..
Limitkan penyertaan dalam program
dan banyak lagi la..
Pasal plan nak sambung master, aku kena pertimbangkan balik kot
Berapa kali nak sebut la pasal Abg Syafiq ni
Err.. aku suka minta pendapat kat dia..
sebab dia sporting and memahami life as student,
memandangkan dia pun pernah jadi MPP dulu..
Buat masa ni, aku nak kurangkan interaksi dengan org tu
Sebab fikiran aku dah negative gila2 ni
Especially untuk sekelompok golongan tu..
Pasal kerja, itu amanah aku..
Be professional..
(^_^)
ADIOS..

xde kaitan dgn entry.. just, skrg aku tgh gila tgk anime..



















Beat off: Setiap detik

merepek : If being with them doesn't improve your life, you'll be better off without them.


No comments: