Pages

3 April 2012

Storia Di Vita 1

Suddenly, i just feel the hatred, rage, hate and many more.. feel like wanna revenge.. seriously, i just can't forgive them.. even though he had say sorry. I don't even understand why i feel like this. But i still can think rationally, not like that DAMN people.. Use a game as a way to satisfy their own feeling..

i have no specific reason why i write this.. just its been awhile since then... Fine, aku sendiri tak suka apa yang kadang aku rasa ni.. tapi melihat muka2 tu memang membuatkan aku bertambah benci pada meraka.. aku senang je kalau tak nak ambil tahu da pasal korang.. sebab bukannya korang ada maksud pun pada hidup aku.. Korang rasa korang dah cukup baik, yea aku pun tak baik mana.. at least, aku tahu apa yang patut aku buat untuk jaga perasaan orang

dan paling kurang pun, buka mata, minda dan hati.. jangan kerana cinta, keluarga dibuang, jangan kerana kata, kawan ko khianat, jangan kerana lelaki/perempuan sahabat ko buang... Itu perkara paling teruk.. sama macam backstabber.. Sebab tu juga la, sapa yang pernah back stab aku memang akan rasa layanan yang agak kejam dari aku..

BTW, suka hati aku lah nak merepek apa kat sini.. tak puas hati?? Yea aku pun tak puas hati .. aku nak tunggu respon ni. Kita tengok sapa yang kena.. AKU TAK SANGKA PEMIKIRAN KORANG AGAK CETEK.. bukan setakat cetek tapi SEMPIT!

dan aku tahu kamu memang hebat kalau berkata-kata..
(^_^)

hanya sekadar tarian jemari di papan kekunci

No comments: