Pages

28 December 2013

Gaya Penulisan

Assalamualaikum

Maksud Gaya Penulisan?
Well aku memang suka membaca, as long aku rasa benda tu menarik dan ada info aku memang akan luangkan masa untuk membaca. Gaya penulisan berbeza mengikut individu dan isi kandungan. Ada yang melodramatik ada yang serius dan ada juga yang santai.

Bagi aku, aku tak kisah pun mana2 gaya penulisan individu tu nak guna, tapi mesti la bersesuaian. Cuba bayangkan anda cuba untuk menyampaikan sesuatu yang penting tetapi anda menggunakan gaya penulisan santai, ada yang berpendapat barangkali anda sedang bergurau. 

Kalau nak baca variasi gaya penulisan boleh baca mana2 blog, memang boleh mengubah mood seseorang. Maybe sebab tu la kalau stress jangan baca isu yang serious, cuba baca isu yang santai dan rilek. 

Okay cukup sampai sini aku merepek, nanti sambung lagi..


p/s : It doesn't matter how attractive you are when your personality is shitty.

No comments: