Pages

2 January 2014

New Year Resolution 2014

Assalamualaikum

Hari ke-2 untuk tahun 2014, well i'm still jobless.. haha.. Okay sedih sebenarnya sebab masi belum dapat kerja.. Tapi tak mengapa, rezeki masi on da way lagi tu, sabar dulu.. hehe..

31 Disember 2013, tarikh yang aku memang aku takkan jangka untuk semua tu berakhir. Tipulah kalau aku kata tak sedih. Memang lah sedih, tapi hati memang da separuh ready. Dari awal2 lagi aku memang selalu belajar terima yang dia mungkin bukan untuk aku since banyak sangat dugaan.. Well, mesti ada yang kata ko main2 jea dengan dia sebab tu la tak kekal lama. FYI, if u got problem then please do call me and text me, if u doesn't have my number that's mean u don't know me well... Maksudnya?? kalau korang tak tahu kisah aku jangan judge aku.. 


2014, New Year Resolution..
Azam baru?? perlu ke?? Haha.. cukupla sekadar target yang perlu dicapai sebelum tamat tahun 2014 ni.. Kalau nak buat azam baru  tu biarlah rasional dan pastikan ada perancangan yang teliti, bukan sekadar "aku nak dapat ni".. "aku nak dapat tu".. Planning without action is meaningless!!!.. Haha.. ayat tak boleh blah disitu..

Actually kn, aku nak membebel pasal layanan lelaki kepada wanita dan layanan wanita kepada lelaki masa kini, tapi macam panjang jea.. so tunggu la nanti kalau aku mendapat kerajinan untuk menaip.. haha..

Good Bye means i'll never see u again FOREVER... sebab tu aku tak pernah say good bye, just kbai.. (^_^)V

p/s: Smiling is the best way to face every problem, to crush every fear, to hide every pain.
p/ss: Kawan aku kata " Kami nampak dia tu "Buaya", tapi ko nampak dia tu "Malaikat".. Haha
p/sss: Antara kawan dan kekasih sapa korang pilih??

No comments: