Pages

14 April 2015

Cebisan _ Pieces

This place is so empty
My thoughts are so tempting
I don’t know how it got so bad
Sometimes it’s so crazy
That nothing can save me
But it’s the only thing that I have
(Pieces-SUM41)

Apa dia mahu sebenarnya? cara yang sangat meragukan. Geng says no comment, mereka tahu aku susah ikut nasihat diorang biarpun aku juga yang minta nasihat dari diorang. Sangat pelik sebenarnya....

Sangat pelik sebenarnya bila kita bagi nasihat pada seseorang suruh dia move on, tapi diri kita sendiri pun susah nak move on...

Pernah tak jumpa orang yang mahu ajak skandal tapi tak mahu couple sebab dia tak mahu kawan2 dia fikir yang lain dan dia tak mahu orang sekeliling berkata. Sangat pelik sebenarnya....

Sangat pelik sebenarnya bila kita mengelak dari keputusan kita sendiri bila kita sendiri tahu keputusan tu baik untuk diri dan orang2 di sekeliling kita...
________________________________________________________________________________


Manusia kadang tahu penat dan lelah, selalu mengeluh sampai lupa pada siapa yang beri rezeki tu. Kata orang tua " Jangan selalu mengeluh, nanti rezeki susah mau masuk"

Sekali-sekala tidak mengapa ulang kesalahan lepas kn. 
" I never make the same mistake twice, I make it five or six times just to be sure"

Tipu la selagi kamu boleh menipu
"Please don't lie to me, unless you absolutely sure i'll never find out the truth"

Kak ana pernah kata, someone yang sayang dia pernah pertahankan dia dengan ayat 
"Kalau kau belasah aku, pastikan ko belasah aku sampai tak boleh bangun. Kalau aku masih boleh bangun, aku _____ kau"

If  I like a puppy, doesn't mean i want to marry the puppy. Same goes to people, you can say " I love you" million times but doesn't mean you wanna marry the person you say that to. 
"Don't trust words, trust action"

Apa perlu di dengari apa yang orang lain bicarakan bila kamu tahu sendiri rasa hati di dalam.


No comments: