Pages

20 November 2011

Bertahan

Rasa macam aku dah tak boleh tahan dah. Da macam2 cara aku cuba, tapi tak boleh juga. Aku tahan , tapi aku kalah.. Kesudahannya, aku kena sabar je la.. 

Bukan niat aku nak marah2 atau apa, bukan la juga aku nak tunjuk aku ada kuasa atau whatsoever, aku just lakukan apa yang perlu aku lakukan. Salah aku ke, bila aku jalankan tanggungjawab aku. Salah aku ke, bila aku tegur sesuatu yang salah. Bukan nya budak kecil lagi yang perlu di ingatkan berulang kali. Dah dewasa, dah besar panjang dah pun.. Pandai membaca juga kan, takkan memo yang sedia ada tu hanya sekadar perhiasan. Sesiapa yang baca mesti faham maksud memo tu.

Jadi salah saya ke kalau saya tegur. BTW, tu bukan saya jerit, saya hanya meninggikan suara sedikit bila saya tak dapat jawapan, lagipun yang seorang tu tak dengar apa yang saya cakap..(ni ayat formal da kuar).. Saya dah banyak kali bersabar dengan mereka2 yang lain ni.. Nak mengamuk.. urgh!!!, langsung tak berbaloi, tapi bila saya diam, ada pula orang yang pijak kepala. 

Saya langsung tidak membanggakan jawatan yang saya ada. Saya ada sebab sendiri kenapa saya memohon jawatan ini. YANG PASTI BUKAN UNTUK MENUNJUK-NUNJUK!!!...

seterusnya, terpulang pada anda bagaimana anda menerima teguran saya, sebab SAYA HANYA LAKUKAN APA YANG PERLU SAYA LAKUKAN...

p/s: saya tak nak cari gaduh, apatah lagi cari musuh.. harap kamu boleh tolong saya untuk mudahkan kerja saya, sebab kalau kamu tak mahu, kamu juga yang akan susah

You decide who you are, not other people.

PEACE K~~
(^_^)

No comments: