Pages

1 December 2011

December

ASSALAMUALAIKUM

Detik terakhir untuk bulan akhir tahun 2011. Dah masuk DECEMBER dah sekarang. Macam mana dengan perjalanan tahun 2011 ni. Banyak tak pengalaman baru? Kenangan manis? Kenangis pahit? Kenangan tak de rasa?? Mestilah adakan. Semua pengalaman dan kenangan tu simpan jadi ingatan, boleh jadi bahan untuk diimbas bila dah tua2 nanti.. InsyaAllah kalau dipanjangkan usia.. (kenapa ayat aku macam pelik jew?)

Ok la, actually aku juz nak hilangkan mengantuk  je ni. Tak de idea pe pun nak update. Nak membebel sikit kot.. Well, biasa la kalau dah final year student, mesti ada thesis yang kena buat. Fine thesis aku tak siap lagi, tapi kena hantar 6/12. Memang ready je la kan aku nak siapkan 20 page ++ literature review tu. Dah la aku buat dalam BM, sape suruh gedik sgt kn nak buat dalam BM, punya lah aku sengsara nak translate journal2 tu. Tapi tu kira kelebihan untk sapa yang buat thesis dalam BM la, elak plagiat.. #konon.. Start minggu depan sah, jelas dan nyata aku SANGAT BUSY. harap aku tak lupa lah mana2 kerja aku yang penting... Tapi pe pun, mesti kena stay cool, kalau gelabah 1  habuk pun keja x jalan... Next week, penuh presentation, test, mid-term, thesis and yang paling penting presntation project 1... #cuak..

Tadi baru habis meeting dgn JAKMAS, kitaorang kena handle program besar kerjasama dengan tabuung haji... Fine, aku tak tahu macam mana nak buat, seriously aku takde masa.. Tapi, bila nad suruh pilih jawatan aku pilih pengarah persembahan. First tu, aku dah aim S/U tapi urgh!! kerja aku sangat banyak, lagipun apa salah ny cuba bahagian lain..

Erm , rasanya cukup dah kot aku merepek ni.. Masa puncak aku mengantuk pun dah lepas. Memang confirm la aku tak tido sampai pagi ni.. nak siapkan kerja aku yang aku tak tahu macam mana nak buat ni..#mampus..

BTW, pasal tahun 2011.. Tinggal sebulan je lagi dalam tahun ni. Gunakan lah hari2 yang ada dgn sebaiknya... Kalau rasa ada yang perlu diperbaiki mulakan lah dari sekarang, tak payah nak tunggu tahun 2012..

PEACE K~~

merepek: Wanita yang sanggup melukakan perasaan wanita yang lain tidak layak di gelar wanita
(faham x??)

No comments: