Pages

21 December 2011

Tak Tahu Nak Kata Apa

ASSALAMUALAIKUM
 Mood : Baru lepas balik meeting dgn pengetua

Aku tak tahu kenapa aku rasa sangat cuak bila tahu pasal tiba-tiba ada meeting tadi. Maybe sebab meeting dgn pengetua kot. Yea la, aku tahu, aku pun kadang2 lupa yang aku pegang jawatan untuk JAKMAS. sibuk memanjang je. Tapi atleast aku still join kalau diorang buat program. Dr. xdela mengamuk atau marah2 pun. Tapi still aku tetap rasa cuak... Tak de point penting pun, tapi thankx la Dr. panggil meeting tadi. Pendapat aku, ahli JAKMAS sekarang memang dah tak macam dulu, maksud aku plan banyak kena tunda, plan ni tak termasuk program. Program sem depan baru ble jalan. sama gak ngn program aku, program aku sekarang tgh OTW buat surat and proposal, Tapi aku tak decide lagi nak mohon budget kat ne. nanti la fikir pasal benda tu. BTW, tadi pengetua bagi aku kerja baru. JAGA KEBERSIHAN SETIAP BLOK.. ha, ambik ko, x de keja sangat kan aku.. Aku tak tahu nak mula dari mana benda tu. Banyak benda yang berlegar dalam kepala aku dan terbuku dalam hati aku skrg, Tak masuk lagi pasal study, personal,member and masalah hati pun ada lagi. Aku tak tahu bila dapat selesaikan semua ni... dah la, aku macam dah mula nak merepek dah ni..

TATA..
PEACE K~~
(^_^)

No comments: