Pages

29 December 2011

My Life

ASSALAMUALAIKUM

ni aku jumpa ntah kat mne2 ntah.. merepek jap..

Sepatutnya aku kena siapkan 1 keja ni hari ni juga, tapi aku rasa sangat seram sekarang bila fikir psal bilik tu. Tak tahu kenapa, bukannya ada kisah hantu atau apa kat bilik tu pun. Tapi mungkin kenangan masih menghantui. (cheeewahh).. Lepas dari balik cuti, aku rasa macam back to normal.. #buatmukaserious.. Aku dah tak rasa pa pe dah pun masa fikr pasal kisah2 yang pernah membazir masa aku. Tapi 1 je la, aku memang tak boleh lupa apa #sebab dan alasan tu.. Well (ayat gedik), susah nak jangka manusia lain. Luaran nampak baik, dalam siapa yang tahu, tu serahkan kepada Yang Maha Kuasa.. Kalau nak fikirkan semua tu sampai bila pun tak habis..


BTW, hidup ni mesti ada ujian dan dugaan.. X best la klu asyik happy kn (hipokrit jap).. Tapi tahun 2011 ni la aku rsa ujian yg WOW!!!... susah nak cakap lah, tapi boleh je pun selesaikan hal tu.. Better fokus pada hal yg lebih penting.. (apa yang aku dah merepek ni).. yang selebihnya aku sambung kat dairy.. Sebagai penutup tahun 2011 ni, nanti la aku fikir2 dan muhasabah diri balik apa yang aku dah buat dan TAK PATUT BUAT!!..

PEACE K~~
(^_^)

p/s : kadang-kala apa yang kita fikir tu tak semestinya apa yg kita fikir, betul dan sama dari apa yg sepatutnnya, sama juga seperti apa yg kita rasa. Apa yg kita rasa tak semestinya sama dengan apa yg sepatutnya kita rasa (blurrrrr..)

FIKIR? RASA?

merepek : True love isn't Romeo and Juliet who died together. It's Grandma and Grandpa who grew old together...

No comments: