Pages

1 January 2012

2011

01-01-2012

ASSALAMUALAIKUM


Macam-macam pengalaman untuk tahun 2011. Aku rasa tahun ni la yang paling lama dan panjang aku rasa. Aku tak tahu la nak kata atau tulis macam mna, aku just mampu kata semua yang terjadi pasti ada hikmah, biarlah semua pengalaman jadi panduan dan pengajaran. Semua rasa dan perasaan  yang sedang berbaur, sedang nak ditenangkan sekarang. Memulakan dengan langkah baru, melepaskan semua kenangan lama. (^_^), no regret, xde dendam tersimpan. Aku minta maaf pada semua kawan2, family, member, dan KAU.. Yup, kau!. Aku dah takde pa pe yang perlu difikirkan lagi untuk itu, semua dah lepas dan tak patut diulang. Perubahan yang nak dibuat tu harap lah perubahan yang baik. Aku pun akan berubah gak, tapi aku mulakan perlahan-lahan, berubah bukanlah untuk menjadi sempurna, tapi berubah untuk menjadi lebih baik.. Lebih2 lagi sekarang ni dah final year kat uni, alhamdulillah stdy aku xde problem, tinggal nak final jea, final aku ada problem untuk buat revision sikit. Asyik nak berjalan jea keja. Tu pun kena ubah tu. Kena prepare untuk future la pla lpas ni..



As for celebration for new year, semalam join countdown ngn TLDM. Diorang buat dinner kat 1B, ntah mcm mana la ble terjoin. Tapi tu celebration yang paling best la yg pernah aku join, walaupun tu mengingatkan aku kat celebration new year aku yang tahun 2009, tu aku sambut kat matrik ngn kawan aku, kat dalam bilik sambil stdy kimia. Entah kenapa, aku memang tak boleh pasal tu, maybe sebab kitaorang siap pasang lagu Final Countdown kot... Miss my moment at Matrik (KML).. Lepat habis dinner kitaorang sambung lepak kat hotel 1B pla, ada orang sponsor, tapi semua gurl la. BEST!!

Kalau aku nak buat summary untuk pengalaman tahun 2011 aku, memang x sempat lah aku nak stdy hari ni. Banyak kot, just yang aku tak boleh lupa, tahun 2011 aku banyak pegi berjalan. Tempat best.. Pergi Kuching, Sarawak dan pergi  CHINA!!!.. pengalaman berharga tu. Next destination masih dalam plan lagi..

Tu je la untuk penutupan bagi tahun 2011, mulakan tahun 2012 dengan semangat yang baru.. Yang lepas jangan di kenang, banyak lagi pengalaman baru yang perlu di cari.. PENGALAMAN MEMATANGKAN PEMIKIRAN.. 

PEACE K~~~
(^_^)

p/s: GOOD LUCK WITH EXAM
p/s: HAPPY NEW YEAR


Special dedication untuk kawan aku,

Perasaan sayang tu Allah beri pada kita, kita kembalikan rasa sayang tu pada ALLAH, InsyaAllah rasa sayang tu akan kembali pada kita melalui orang yang sepatutnya. KALAU ADA JODOH X KE MANA JUGA. Hidup mesti diteruskan, sampai bila nak down, kalau dia dah tak kisah pasal kau, lepaskan lah jea dia. Tu menunjukkan dia tak layak untuk ko (sorry aku  tak cakap benda ni direct ngn ko), aku memang dah xde idea nak cakap mcm mana. Just pada pendapat aku, yang lepas tu biarlah lepas. Aku tak nak tgk ko asyik down jea. Please (^_^)... Jangan cakap aku tak faham apa yang ko rasa, aku selalu support ko, Aku akan doakan moga ko dapat yang terbaik dan dapat yang selayaknya.. (^_^).. Be Strong!!! tak perlulah nak berdendam, memendam rasa, berduka.. Luahkan je semua tu dan MOVE ON!!!.. Aku boleh jea jadi tempat ko mengadu.. Anytime.. 


merepek : First dates Are Awkward First Kisses Are Heavenly First Love Is Irreplaceable First heartbreaks    Are Unforgettable

Hari ni 1.1. 2012, HAPPY BIRTHDAY TO MY MUM.. (^_^)

No comments: