Pages

14 February 2015

Short update

Short Update before 8.00am

*New tab

*Youtube

*All or nothing at all

Apa yang orang fikir bila dia tengok orang yang dia sayang?, tiba2 terfikir bila baca status orang pasal V' day. Mesti ramai yang celebrate pasal benda tu, tapi aku tak berminat nak tahu pn, aku just nak tahu apa yang seseorang tu rasa bila dia tengok orang yang dia sayang?

Dulu, pernah rasa macam mana indahnya "bercinta" tu, tapi jodoh tu rahsia Allah. Sama juga mati dan rezeki tu semua rahsia. Berharap cuma buat rasa sakit lagi berganda2 dan bertambah, so aku belajar untuk tak fikir dan libatkan diri dalam 'bidang' tu. Aku belajar untuk tak mengharap dan tarik diri awal2 untuk elak aku lalai dan leka dengan harapan yang aku sendiri tak tahu apa bakal jadi kemudian nanti. Okay, macam menyimpang da dari tujuan asal.. 

Kalau sayang biar itu jadi rahsia kau dengan Allah, doa dan minta dari dia jika ada jodoh mohon di permudahkan. *tetiba rasa nak nangis bila fikir pasal dia dan dengar lagu ni.

8.00 am dan kerja bermula.. kbai

No comments: