Pages

4 December 2015

Hupdate

Fuhhh...

Nasyid punya pasal aku nangis dalam office...
Last few night my mum whatsapp tanya kenapa tak call... Haha..
Seperti yang dijangka, daddy yang angkat call dan memulakan mukadimah....
Di pendekkan cerita My daddy tanya pasal pegi check tiket untuk pegi KK, well tiket balik mmg da beli tapi tiket pergi belum lagi, so dengan lemah lembut Daddy cakap kalau boleh jangan la jalan dulu sebab banyak hal kecoh2 skrg..

Sedih~~~
Tapi kalau ayah yang kata, so memang terpaksa la cancel dan tiket tu burn la..... Waaaa..... Better dari buat ayah rasa susah hati dan risau kan. Sekarang marilah la kita buka Lazada dan shopping untuk merawat hati yang kecewa (Drama sangat~~~)

05.12.2015
Genap 2 tahun.... Al-Fatihah untuk arwah makcik,
Sejak dari arwah makcik pergi, aku belajar untk lebih menghargai orang tua aku,
banyak yang terjadi sejak aku grad dari study.. Seriously, parent tiada ganti..
Biar sakitkan hati sendiri dari sakitkan hati orang tua aku...
Ala.. rasa nak nangis pla,sentimental.... Tapi ada engineer so control la, cover macam biasa... haha...

Okay, cukup membebel... Let's move on... Lupakan semua... Allah tahu yang terbaik...
(^_^)V

No comments: