Pages

18 August 2011

Boleh tak??

Assalamualaikum

Lately, aku selalu rasa ada yang tak kena. So, aku buat la sedikit research (research la sgt). Aku dapat la juga jumpa beberapa benda yang tak kena tu. Ternyata naluri aku tak salah. Oleh sebab itu, aku decide nak buat satu surat ni. Surat ni kira penting juga la, sbb surat ni yang tentukan apa yang akan jadi selepas ni. Actually surat ni aku nak tujukan pada someone yang memang da involve banyak dalam hidup aku walaupun kitaorang baru kenal. Saje je pun aku nak buat surat ni, nak guna old school la katakan. Tapi surat ni aku taip je pun n akan email. Takde nya aku nak tulis and pergi pos.. =.='

teet, aku merepek d situ, Tapi serious, surat ni memang aku buat and akan email. Pada orang yang akan terima surat ni aku harap dia reply la. Aku tak nak benda ni jadi berpanjangan.. huhu

P/s : ni bukan love letter, just surat nak pasal personal sikit

merepekThat's just something they heard. ask me if you want to know.

Sometimes you just have to believe. To be certain without reason, to have faith in the God.


Need to be alone for a moment

2 comments:

Amiyyra. said...

semoga cepat selesai semuanya :)

Haeiza_azieaH said...

yup.. hehe. ^^