Pages

2 August 2011

MalaM InI

ASSALAMUALAIKUM

tak suka jangan baca

Ok fine, tiba2 rasa tension ni.. Hell ya, bulan puasa gini ble pla aku buat benda2 bodoh ni kan.. Tu la, orang dah larang nak buat juga, sekarang tanggung la sendiri yea. huhu
Serious weyh, aku tak tahu kenapa aku tak reti dan tak faham bahasa ni. Tau tak elok, tapi buat juga, bukannya ada faedah sangat pun benda tu. Biar je la kalau diorang masih nak go on, yang kau sibuk2 ni juga pe pasal. Haish, aku pla yang rasa tension dengan diri aku sendiri sekarang.. PADAN MUKA. Dah la.. ARGH!!!!

P/s : You made me feel like I was your everything but then you left me easily like I was nothing

4 comments:

A.I said...

alamak, alamak, aku penah rasa cam nih gak!
tapi mlm ni he already text me!

neway suck kan org yang dtg bila suka and blah bila tgh hepy dgn benda lain. grr!

Haeiza_azieaH said...

haha.. betul tu.. biar kan je la.. ^^

Amiyyra. said...

haha sabar2! bwk bertendang~

Haeiza_azieaH said...

bertendang?? jom pergi padang bola.. haha