Pages

4 August 2011

CERITA AKU..

ASSALAMUALAIKUM

TeeT

Ok fine, Aku dah start rasa bosan dengan benda ni. Bila2 masa je aku akan rasa meluat dan menyampah. And kalau aku da rasa ke 2 2 ni, memang confirm la kan ada yang kena anti ni. Ye, aku memang dahsyat sikit kalau bab ni. Aku boleh cool lagi kalau ko buat hal dengan aku, tapi bila ko tipu aku ready je la kan makan tipu aku. Aku boleh jadi orang yang paling hipokrit yang kau pernah kenal, kan aku pernah kata yang aku layak menang Grammy's Award kalau aku masuk bertanding dan aku boleh menang pelakon wanita terbaik. Kau akan nampak aku macam ok je, tapi sebenarnaya tidak, serious aku sakit hati dengan kau. Bila lah kau boleh jadi jujur dengan orang2 di sekeliling kau, aku tahu itu hak peribadi kau, tapi aku kesian tengok kat diorang tu, macam org dungu je dengan kau. Paling kurang pun jelaskan situasi sebenar, jangan biar benda tu tergantung begitu je. Memang betul lah apa yang kawan aku kata pasal ko. Okay weyh, jujurnya aku pun sangkut sekali gak, tapi aku rasa aku bleh control lagi benda ni sebab kawan2 aku yang selalu support aku. Aku layan tetap layan gak, tapi selagi aku tak nampak benda ni dah selesai memang susah sikit la. Ramai kot yang mengaharap kat ko.. =.='

p/s : Kau yang baca ni jangan tanya aku, aku takkan jawab. Pandai2 la faham yea.. ^^

LawaTan


Seperti yang aku pernah bagi tahu sebelum ni, aku baru balik dari tempat yang jauh. Sebenarnya tak lah jauh mana pun, aku pergi china jew. Kat area shenzhen ngn guangzhou. Pergi pun atas urusan lawatan, tapikan aku kurang rasa macam lawatan, aku rasa macam pergi bercuti je. haha.. tapi Alhamdulillah, satu dari impian aku dah tercapai. Pergi overseas!!!.. belasah je la, da rezeki depan mata tak kan nak tolak. Kitaorg pergi 4 hari je, tapi pengalaman kat sana sangat best. 

Kat china, kitaorg pergi lawat shenzhen n Jinan uni, tapi tak lawat sgt la, lawat signboard je sbb masa kitaorg pergi tu tgh cuti musim panas, so student tak de. Tempat lain yang ktorg pergi window of the world, makam sahabat nabi, Masjid Guang Ta, kilang sutera, kilang jade n ada lagi kot tempat lain yg kitaorg pergi.. tapi tempat aku paling happy pergi kat kilang jade, sebab kitaorg langkah kanan masa pergi sana. Dapat loket jade free n dapat beli cincin berlian.. SANGAT SUKA... and Yang aku paling suka pla masa naik cruise kat Pearl river.. Pemandangan dia memang cantik pada malam tu.. ^^

Masuk kat bab shopping pla, aku tak beli banyak barang pun.. Shopping sikit je.. hehe.. Tapi part yang aku paling suka bila kitaorg pergi buat menicure..

Next, gambar kat china

























Sampai 3 cincin aku beli kat China, huhu



OK, cukup sampai sini. Kalau aku ada nak tambah lagi, nanti aku update. Aku kurang rajin untuk letak banyak2 pic.. ^^

p.s : Semua yang ada pada aku hari ni datangnya dari DIA

merepek : In every girl’s life, there’s a guy she’ll never ever forget. In every guy’s life, there’s a girl he can never ever get.

merepekHating is for the weak, loving is for the strong. It takes more to love someone who did you wrong than it does to hate them.

4 comments:

Amiyyra. said...

bestnye dpt g overseas! teringin jugak T__T

hadiah sy kak? ade? hee :DD

Haeiza_azieaH said...

mmg best.. hehe
dtg jumpe akak kalau nak.. ^^

Mr.Taqi said...

salam....ko ni lawatan under apa??bestnya...

Haeiza_azieaH said...

pergi under jawatan kuasa hostel..hehe.. sangat best.. ^^