Pages

1 August 2011

PUASA

ASSALAMUALAIKUM

Alhamdulillah masih berkesempatan untuk merasai bulan ramadhan pada tahun ni.. Tahun ni dapat puasa first kat rumah dengan family, setelah hampir 3 tahun tidak berkesempatan puasa bersama keluarga. 

SELAMAT BERPUASA

BTW nak tukar cerita, petang tadi aku mesej ngn best friend aku pasal something ni, then dia bagi aku penyelesaian dengan cabaran 30 DAYS WITHOUT.... Rasa2 aku boleh buat ke.. 
Hadiah yang dia tawarkan untuk aku simple je, dia akan teman aku untuk seminggu nanti
Hehe
Tunggu dan lihat je la macam mana nanti

Pasal yang aku punya 30 days entry yang sepatutnya dah habis tu, nanti aku sambung balik..
Aku masih agak tidak boleh berfikir pasal tu sekarang
SORRY..

PEACE K~~
(^_^)

p/s: kenapa tiba2 macam lain je dgn dia ni..confius =='

merepek No need to rush anything, good things come to those who wait... that includes great relationships.

No comments: