Pages

7 August 2011

Rindu Mereka

ASSALAMUALAIKUM

Sebelum aku mula menaip ni, aku pergi buka youtube dan search lagu Elly Mazlin. Tajuk lagu janji kekasih. Pergh, jiwang gila. Tapi aku layan juga, rasa best pla dengar lagu ni. ^^

Hari ni aku menangis untuk kedua kalinya, tiba2 je aku rasa rindu dengan diri aku yang lama, aku rindu dengan kawan2 aku yg sama course n kawan2 yang sllu lepak dengan aku. I MISS THEM.. Sedih sebab tahun ni tak dapat buka puasa sama dengan diorg semua mcm tahun2 lepas, tapi kitaorg dah plan buka sem nanti nak puasa n buka sama2..

Ingat balik aktiviti yang kami pernah buat, rasanya orang lain tak buat kot, tapi x tahu la. Sebelum aku dah start busy, kitaorg selalu pergi tgok wayang kalau ada masa free. Pantang ada gap, antara lepas kuliah n nak tunggu lab petang tu kami pergi tgok wayang kat 1B. Part yang lucu, kitaorg boleh siap tapau McD n KFC skli dalam cinema tu.. huhu.. AKU RINDU NAK BUAT GITU LAGI.. Bila ingat benda tu, aku jadi rindu diri aku yang dulu. Dulu dan skrg aku rasa beza sgt. Kalau dulu, aku x kisah pasal teet.. aku juz tahu enjoy dgn kawan2 aku. Tahap sosial aku dulu kira ok lagi, sekarang macam lebih sikit la, tapi ngn org tertentu jew... Serious aku rindu dengan diorang, diorang la yang selalu support aku bila aku ada prob, macam kakak-kakak aku.. Diorg ni bleh nangis skli dengan aku kalau aku sedih, bleh pinjamkan aku bahu. Walaupun kadang- kadang apa yang aku buat sllu salah n kecewakan diorg. SORRY

Untuk masa sekarang, aku kena belajar lepaskan apa yang jelas bukan milik aku. Berhenti bila tiba masanya. And masa itu adalah SEKARANG. Lepas aku tahu setiap kebenaran di sebalik semua ni. YA, aku dah tahu semuanya. Pasal apa yang "DIA" fikir pasal aku. Cukuplah dengan apa yang ada, kalau benda ni boleh jadi bertambah baik aku boleh terusakan tapi apa yang aku tgk macam sebaliknya. Aku jelas pasal situasi aku sekarang, BTW, untuk ko, sorry weyh aku ganggu korang,, haha.. peace K

p/s: Sorry untuk semua salah yang aku dah buat
p/s : Tak sabar nak balik, nak jumpa kawan2 aku n cepat2 habiskan pengajian!!!
p/s: Kau tentukan la mana yang terbaik untuk diri kau sendiri

merepek : There’s no need to rush. If something is meant to be, it will happen. In the right time, with the right person, for the best reason.

No comments: