Pages

22 August 2011

Next Plan

ASSALAMUALAIKUM

Aku xde plan sebenarnya nak update blog sebab aku tgh buzy dgn beberapa banda yang tak penting pun. Tapi aku rasa nak meng-update aku ni datang sebab aku nak share something.. Something tu, xde la penting pun.. merepek je.. Juz nak bagi tau yang aku nak kawen da..( aku tipu je)... Study pun tak habis lagi, ada hati nak kawen... bukan aku la yang nak kawen, kazen aku, InsyaAllah raya ke-3 dia kawen. Meriah ni rumah makcik aku sekarang. Best dapat jumpe dgn kazen2 aku..

Benda yang aku nak share sebenarnya: JALAN LAGI!!!

Yup, semalam kawan aku mesej and ajak pergi jalan lagi.. ni bukan jalan2 cari makan.. ni jalan2 buang duit.. sebab ni plan jalan nak pergi BANDUNG!!! INDONESIA.. tak tahu lagi la jadi ke tidak.. sebab ni masih dalam plan lagi, kitaorang pun baru nak check tiket n survey tempat tu... memang tahun ni adalah tahun yang aku sibuk nak pergi merayau kot... start dari awal tahun, ntah da berapa tempat da yang aku jalan... =='.. Tapi aku suka bila dengar plan ni, memang kitaorang pernah bincang pasal ni, tapi aku tak sangka pla yang kawan aku ni semangat gila nak pergi... I LIKE... harap jadi la benda ni.. aku memang suka part jalan2 ni.. (^_^)Y

p/s : yang part aku nak kawen tu betul sebenarnya.. tapi belum masanya lagi.. ^^

Tukar crite pla..

Pernah x korang tiba2 rasa nak nangis.. Tiap kali aku masuk shopping mall tu, mesti aku rasa nak nangis.. bapak ar kan.. tengah jalan2 nak shopping tu ble pla layan feeling kejap.. teet.. haha..

Tu je la yang aku nak bagi tau, x mau crita panjang2 kat sini.. nanti aku try crita kat blog aku yang baru siap setting tu.. ^^

merepek : The easiest way to not get hurt is to not care.
 But that’s the hardest thing to do.


No comments: