Pages

15 September 2011

AKU TAK PUAS HATI

Entry yang menyatakan aku TAK PUAS HATI!!!.....

TAK PUAS HATI pada segelintir manusia ni, nasib baik la akal waras masih berkuasa penuh dalam diri. Kalau tak mesti ada da benda tak baik yang aku buat. Ni gara2 beberapa perkara yang menyakitkan hati yang dah lama gak la aku pendam. Memang tension la bila dah pendam lama, sampai tgh syok2 jalan ngn member pun aku boleh hilang mood. Kesudahannya, aku jalan sendiri kat 1B. Layan feeling sendiri gak la masa jaln sendiri tu, tapi tak lama, lepas jalan jap tu ada pla kawan aku yang sudi temankan aku. THANKX la pada dia sbb sudi dgar crita2 aku yang dah berbelit dan complicated. Part yang aku suka bila kitaorang pegi tuti fruity, and pergi lepak kat tepi pantai sambil sembang.. Buat sesi meluah perasaan sambil main kat buaian. Tapi tu la, ada la juga sikit perasaan tu lagi kan.. ye la kat tempat tu juga la kan.........( pening x baca?)

At ODEC, main buaian sambil bercerita




Rasanya, aku ni dah keluar tajuk kot.. belasah je la, aku tengah rasa nak menaip ni. Actually aku nak cerita pasal perkara2 yang dah berlaku untuk beberapa hari ni, tapi aku tak tahu nak mula dari mana..
Juz sekarang ni, aku busy sikit dengan program untuk pelajar baru and kuliah. Program tu start sabtu ni, persediaan dah kira ok la.. Ahad lepas aku ada join kawan aku pergi beli barang untuk program tu, kitaorang pergi la satu street ni, yang lain ada yang beli ikan hiasan, aku and kawan aku beli bunga kaktus. Bunga kaktus aku dah berbunga.. HAPPY!!!.. Dapat tengok sunset ptg tu,  dah habis shopping beli barang tu, kitaorang pergi pantai pla, duduk kat tepi pantai sambil makan jagung sambil ditemani hujan renyai2.. Memang aku addict dgn pantai kot..





Memang dah keluar tajuk ni..
Part yang ada buat aku sakit hati bila lelaki tak jujur, ni ditujukan khas kepada kawan aku yang mengkhianati kawan aku yang sorg ni lagi.. Agak la, sampai hati kan biar kitaorang tahu benda tu dari orang lain, apa salahnya bagi tahu sendiri. kesian aku tgk kawan  aku ni, dia tak la sedih sbb apa yang baru terjadi pada ko, tapi dia rasa sedih sebab tergamak ko buat gitu kan. BTW, dia masih kuat lagi. Aku tolong support kawan aku ni dari belakang je, aku tak pandai nak pujuk orang... =.=''

Tambah cerita lagi, aku PENAT!!!.. sangat 2, sampai tahap yang kalau boleh aku tak nak jumpa sesiapa pun.. kadang2 aku rasa senyuman aku PALSU!!!.. Aku cuba fokus, membezakan kerja dan peribadi.. buat masa ni kira ok lagi sbb aku msaih ada kawan yang tolong back up, lagipun AKU RASA TAK BERBALOI UNTUK MENGALAH.. Still Move On.. BYE-BYE MY PROBLEM!!!

p/s : kepada ...... aku tak tahu nak kata apa da..

merepek : Once you walk out of my life, the locks behind you

SORRY kalau apa yang aku taip sangat memeningkan..

3 comments:

Unknown said...

sabar je la. hidupkan tak selalu indah. hik hok!

Mizz Atie Zieya Shukri said...

kuat...membuatkn hidup kita lebih bermakna

blur kiddo said...

suka3~ heee. takpe. be strong sokmo okay! :D