Pages

11 September 2011

Membebel, merepek dan merapu

ASSALAMUALAIKUM


Lama juga aku rasa tak update blog ni, tak la sampai berbulan-bulan pun kn.. tapi tetap rasa lama.. Start dari 2 Sept lepas aku dah kena balik hostel hari ni kira dah seminggu juga la aku kat sini. macam2 juga la yang dah jadi, part paling penting nya adalah sambutan pelajar baru.. Memang menguji kesabaran la. layan karenah dan ragam parentz n student ni semua. Tapi itu memang dah tanggungjawab aku n kawan2 aku sebagai wakil pelajar kat hostel ni.

Rasa nak luah something, tapi tak tahu nak susun ayat macam mana. aku dah confuse. Actually aku dah mengantuk gila ni, esok sambung busy lagi. tapi aku tetap nak membebel juga kat sini. tadi ktorg ada buat meeting and sesi sharing, agak panas juga la sebenarnya. tapi diorg ni pandai cover juga, buat la sikit lawak2 n ketawa ramai2. tapi bagi aku, sharing tadi macam hipokrit. sorry la kalau ada antara yang join meeting tu baca benda ni and terasa. YUP, meeting tadi memang aku rasa hipokrit, PERBUATAN TAK SAMA DENGAN APA YANG KORANG KATAKAN. Walaupun kawan aku kata, setiap manusia tu ada hipokritnya, aku tetap tak dapat terima sepenuhnya. As kesudahannya, aku tak cakap pa pe pn dan tak komen pun. aku dduk diam je. Aku hilang kata2, aku rasa ragu2. Yang ada dalam hati aku macam ada kebencian dan rasa tidak puas hati. memang lah kawan aku suruh luahkan, tapi kalau aku luahkan pun bukannya ada kesan pun.

Merepek benda lain pla, hari ni aku dah dapat 1 lagi reason yang kukuh untuk teruskan apa yang aku dah plan sebelum ni. Thanks pada awak, sebab nak clearkan benda2 yang sllu mengelirukan ni. Akhirnya, aku tahu juga apa kebenaran yang sebenarnya. Well, tetap la.. KEBENARAN ITU PAHIT PADA AWALNYA, TAPI PASTI AKAN MANIS JUGA AKHIRNYA.. tapi aku masih rasa sedih n terkilan la juga kan, tapi sikit je la. Aku dah boleh cover gak la.. memang merepek la kan

Seterusnya adalah merapu, ditujukan khas kepada orang2 yang berkaitan. Sorry ek kalau ko rasa aku kacau privacy ko smpi ko on security lock.. YUP, aku mmg dah explore habis dah pun, semua tu aku dah tahu. and sekarang aku dah tak tahu sapa diri ko yang sebenar. tapi tu tak la bagi kesan kat aku pun, just aku tak sangka la dan tak jangka yang aku akan tahu pasal2 benda2 tu juga. aku tak nak dah keruhkan lagi keadaan, so aku akan biarkan je la benda tu. AKU TAK NAK MASUK CAMPUR, rasa nya lebih baik kalau aku memang tak pernah tahu pun pasal itu. tapi aku harap apa yang ko kata masa kat meeting tu ko akan buat la, jangan cakap je.. Kalau ada rasa tak puas hati dengan aku, bagi tau ke terus, jangan cakap belakang, cukup femes dah aku ni skrg, jgn nak naik kan lagi saham aku. And FYI aku buat keja la, sedap mulut je kata aku tak buat keja, mentang2 la ko tu sllu buat benda gini, aku pun ko nak kondem kan ke. Ko sendiri tu, cakap je lebih.

Erm, sudah2 la tu kan.tak payah layan la, benda2 gini lagi da.. buat berat otak je fikir. aku tunggu je bila ko pla mak clearkan benda tu dengan aku, ssb ko kata bukan malam ni, so cepat sikit la yea.. sebelum aku betul2 benci ko, aku memang dah anggap ko macam adik aku la kan..

K la, aku dah membebel, merepek dan merapu... sorry la sape yang baca benda ni and rasa tak puas hati.. ni aku rasa nak luahkan je, sebab x dapat di luahkan dengan kata-kata, so aku luah la dengan ayat.. NAK TIDO!!!

PEACE K~~

p/s : aku pun kadang2 hipokrit juga, tapi kalau dah hipokrit melampau sampai tahap menipu tu agak la 

2 comments: