Pages

19 September 2011

SUDAH LA

Rasa cuak tu masih ada.. tapi dah kurang.. lepas dapat ceramah free dari kawan aku, rasanya dah cukuplahkan dengan semua ni.. Tak kan nak berkawan pun tak boleh.. bukan nya pernah gaduh pun sebelum ni.. suka fikir negatif kan pasal orang lain.. korang yakin sangat ke yang korang tu betul.. sorry lah kalau aku kasar sangat.. tapi serious aku sendiri pun tak nak jadi macam ni.. aku masih mencuba untuk balik kepada keadaan asal dan keadaan yang sepatutnya.. memang lah pada awalnya agak jauh melencong dan tersasar.. tapi sekarang aku la yang kena tentukan apa yang aku nak.. aku yang tetapkan dan aku akan buat dan aku akan capai. Tak mustahil untuk itu.. kalau aku pernah buat sebelum ni , kenapa sekarang tak boleh.. daripada asyik nak jaga hati orang lain, aku kena juga jaga hati aku sendiri.. Bukan juga la bermaksud untuk langsung tidak memperdulikan.. TAPI inilah yang aku dah tetapkan.. lagi pun inikan hidup aku.. rasanya tak perlu la untuk orang lain masuk campur.. kalau setakat nak tegur apa yang aku buat.. kira ok la lagi la.. tapi bila sampai aku dah menyampah..hmm, aku sendiri pun tak tahu apa yang aku akan buat.. Untuk sesiapa yang berkaitan.. Thankx tau, tak pasal2 ko asyik ulang benda yang sama kat aku.. macam rakaman dah.. huhu.. Jap lagi sebelum tido, aku try loading apa yang ko dah bagi tahu aku.. aku pun dah penat dengan benda tu.. perkataan BIAR LAH akan jadi pilihan utama aku.. ini bukan lepas tangan untuk kerja.. tapi pasal hal2 yang tak penting dan hal2 yang tak effect hidup aku pun kalau tak ada.. MUKTAMAD!!!

No comments: