Pages

17 September 2011

Pasal????

ASSALAMUALAIKUM

Nak di mulakan cerita, pernah tak korang rasa cuak??. Tu antara rasa yang aku tak nak rasa dah.. Aku ada rasa cuak baru2 ni sampai jadi tension tau. Ni semua gara2 pengarah program aku kata pengetua nak jumpa pengarah2 bahagian. PERGH!!.. mantap la kan, siap mention lagi nak tau progress pasal bahagian protokol, publisiti dan makanan ( bhgian yang aku handle)..Memang aku x ble tahan la rasa tu, sampai aku ada nangis sikit, THANKX to NINA sebab tolong tenang kan aku balik. Tu la akibatnya kalau buat keja dalam keadaan yang kurang fokus. Part yang buat hampeh nya bila masa meeting nak start pengarah bagi tau yang pengetua tak jadi datang,, siot kan.. Tapi kira ok gak la, kalau tak mesti dia tak dapat tgok progress yang sangat memberangsangkan. BTW, kepada orang yang kena marah oleh Dr tu.. ko terima je la..

Tukar cerita pla, petang semalam aku kuar dgn member2 aku pegi tgk wayang. Memandangkan diorang beriya sangat nak tgk crita HANTU BONCENG, aku follow je la.. Kira ok la cerita tu, banyak buat aku gelak macam nak mampus je.. Start dari awal lagi, aku dah  sakit pipi.. Tapi kan aku rsa tajuk cerita tu tak padan dengan jalan cerita dia.. kalau nak tahu kenapa, try la gi tgk cerita tu sendiri.


Tukar cerita lagi, kebelakangan ni aku dah okay dengan someone yang ada something tak clear dgn aku.. masalah tu dah settle ( bukan masalah besar mana pun). Kiranya, kitaorang dah boleh sembang2 macam member lain la.. THANK k, sebab jelaskan apa yang sepatutnya.. tu la orang kata.. DON'T JUDGE BOOK BY ITS COVER!!!.. kenal dulu hati budi, baru nilai.. tak semestinya yang kita nampak tu semuanya betul.. and tak juga semuanya salah.. TAPI kadang2 apa yang kita nampak tu boleh menceritakan perkara yangs sebenar tau. Macam la apa yang tengah jadi sekarang ni ( banyak kot isu aku ni).. Orang kata ( sekali lagi ), gambar boleh menyimpan seribu makna. So, kalau perbuatan atau tinggah laku pla boleh menunjukkan sapa diri kita yang sebenar. Aku dah tunggu untuk beberapa hari ni untuk clear thing dengan seorg ni pla.. tapi aku rasa benda ni macam susah nak settle pla, sebabnya susah sikit nak explain.. juz aku nak bagi tahu kat KO, ko cakap lain, tapi tingkah laku ko memberi maksud lain.. kita sama2 tahu apa yang sebenarnya.. Untuk AWAK pla, sudah2 la tu yea.. sekarang ni orang juz tgk2 je, kemudian nanti siapa yang tahu..


K, la... cukuplah aku update ni.. nak tido da.. siang ni sampai lusa konfem buzy dan penat, aku harap xde la lagi terjadi scene2 yang tak sepatutnya... Aku pun ada had juga tau


Last sekali, thanks kepada kawan aku yang support aku ( sbb aku cpat tension kebelakangan ni) dan kawan2 yang tolong tenangkan aku dan buat aku rasa yang aku boleh buat dan teruskan.. THANKS juga kepada semua ahli dan AJK PROGRAM SEERAT SALAM atas kerjasama anda. esok adalah program kita yang pertama, jom buat yang terbaik.



PEACE K~~
(^_^)Y

merepek : Sometimes you have to change direction in order to find your path.

No comments: