Pages

12 July 2011

BAHAGIA

ASSALAMUALAIKUM
Tengah-tengah malam ni teringin pla aku nak merepek, lepas siapkan 1 minit meeting aku yg tertunda rasa rajin nak menaip. Ada beberapa lagi minit meeting aku yang tak siap tu, tapi nanti aku akan saipkan bila aku rasa rajin macam tadi.. (tiba-tiba)

Di mulakan cerita kenapa aku pilih tajuk BAHAGIA, aku pilih tajuk ni sebab aku asyik dengar pasal kawen je kebelakangan ni. Lebih-lebih lagi kazen aku nak kawen raya nanti. Tapi myb aku tak dapat join kot sebab aku kena balik uni awal, ada program untuk pelajar baru. Bahagia ni ada banyak maksud dan boleh dilihat dari pelbagai sudut. Aku tak la expert pun pasal ni.  Ini juz pandangan aku je...

Ada orang kata kalau kita dapat apa yang kita nak adalah satu kebahagiaan dan ada juga kita juga boleh berbahagia walaupun tak dapat apa yang kita nak. Ini semua bergantung pada kebaikkan dan keburukkan nya juga. Kadang-kadang sesuatu itu memang sudah ditakdirkan bukan untuk menjadi milik kita. Kenyataannya memang pahit untuk ditelan, ada sesetengah orang dalam kalangan masyarakat yang iri hati dan dengki melihat kebahagiaan yang dimiliki orang lain sehingga sanggup untuk merosakkannya dan menghancurkannya. Walau terpaksa guna apa cara sekali pun..=='

Untuk yang berpasangan pula, bahagia tu mestila mereka rasa dah jadi milik mereka. Tak kira lah yang tengah bercinta ke, bertunang ke atau pun yang dah kawen. Tapi tak semestinya mesti berpasangan je baru bahagia, single pun boleh bahagia la. Kan kebahagiaan ada banyak aspek.. ^^

Posing lepas Dinner

Xde keje betul la.. ^^

BTW, 
CONGRATZ untuk kawan-kawan aku yang tengah berbahagia sekarang
i wish for your happiness
Ok, tu je..
PEACE K~~

p/s : Entry ni hanya sekadar aku teringin nak merepek
p/s:  Picture hiasan di atas adalah milik persendirian, no copy allowed!!, dan tidak ada hubungan peribadi diantara model2 di atas kerana kami semua adalah satu FAMILY

merepek : If what you see by the eye doesn't please you, then close your eye and see from heart. Because heart can see beauty and love more than eyes can ever wonder

* silent reader*

No comments: