Pages

6 July 2011

No Reason

Assalamualaikum

Hari ni WW, tapi aku tak tahu nak letak picture apa
So, tunggu la nanti bila aku dapat ilham then aku post


First
Aku nak say thanks pada cik zyra and cik alya clumsy
Sebab sudi bagi aku buat tutorial untuk blog
hehe, hasilnya korang lihat sendiri la
I LIKE!!!
Picture bleh jadi blur and ada snow kat cursor
Mencabar juga la buat, tapi sangat BEST!!!
BTW, THANKS again K~~


* Tukar mood

Aku tak paham la dengan perangai sesetengah manusia ni
Memanglah mulanya tu aku buat tak kisah je
tapi bila dah lama-lama, aku tetap rasa terganggu tau
SANGAT TERGANGGU
benda ni kira da lama jugalah
tapi bila masa aku pergi meronda kat FB
pergi skodeng wall, picture and info
buat aku fikir balik..

who the hell are you??
you act like a prince
treat girl like someone special
making the girl fall in love with you
then abandoned them!!!
So CRUEL

For girl
your heart is so "fragile"
don't let it out so easily
once its hurt, it will never be the same as before
WATCH OUT!!!

*Tukar mood AGAIN

Jap, aku lupa nak tulis apa tadi
......................................... teet..
k, nak share sikit pasal apa 
WHAT I'VE DONE

Nothing special, juz that
Aku explore collection gambar yang ada kat dalam lappy aku ni
Folder picture yang aku simpan kat lubuk paling dalam
pic yang sepatutnya hanya ada kat aku and 'orang tu'
pic tu tak la banyak mana pun, tapi yanng pasti pic tu tidak akan ditayang di mana-mana
kecuali jadi wallpaper lappy aku ni ( aku baru je tukar letak pic ni).. ^^
Sebabnya, pic ni boleh menimbulkan kontroversi (jgn fkir yg bukan2 tau)

Gambar ni buat aku ingat apa yang 
AKU DAH BUAT, 
DIA DAH BUAT,
KAMI DAH BUAT
(sekali lagi jgn fikir yg bukan2  ^^)
You've make me happy, sad, mad, hurt, and sometimes FEELINGLESS


*Tukar mood la

TAPI
Tu semua dulu punya cerita, sekarang dah tak sama
i should act like nothing happen before 
I need to treat my own wound first, deep within inside me..
Kotak merah kecil masih ada dia..


*Tukar mood jap

BUT 
Hey, we still can be friend..
we don't know what future will show
Life must go on..
Jalan hidup kita mungkin tak sama
tapi siapa tahu, kita mungkin d takdirkan untuk melalui jalan yang sama kelak
Hanya ALLAH yang tahu.. keep pray

Semua tu, biarlah tinggal jadi ingatan
even smpi skrg aku x faham kenapa
aku x tahu sebabnya dan tak tahu maksudnya
Juz let it be, it will show itself later..

Tapi gambar ni serious boleh buat kontroversi..
HAHA
(ceh, x habis2)

*Tukar mood LAGI

Jatuh sekali bukan bermaksud jatuh selama-lamanya
semakin jauh anda jatuh, semakin tinggi anda akan naik
jadilah seperti bola tenis, semakin kuat bola itu di pukul, semakin jauh ia melantun

sampai sini je,
PEACE K~~

(^_~)


p/s : cuba baca smbl dgr lagu ni
layar keinsafan, till the world end, sutera kasih, hold it against me, A year withou rain
- mesti rasa emosi yang berbeza..

2 comments:

Anonymous said...

ko patut buang semua gambar tu
ko stuck with his shadow... hehe

siapakah prince itu? hehe

Haeiza_azieaH said...

haha.. x sampai hati r nak buang.. gambar berharga tu, hehe... posing yg x pernah d buat.. ^^.. simpan je la jdi kenangan .. still he's not shadow but a real person juz he's not with me for now n forever myb..

prince n pemilik shadow tu org yg sama kot.. haha