Pages

14 July 2011

Day 13- A letter to someone who has hurt you recently.

ASSALAMUALAIKUM

Awak,

Surat ni ditujukan to someone who has hurt you recently, macam tahu2 je kan sapa. Tapi saya tahu awak tak kan baca juga surat ni. So, saya akan tulis je la apa yang saya rasa nak luah. Kita kenal memang tanpa perancangan, kita kenal sebab kita dalam team yang sama, kita rapat sebab kita selalu sama-sama dalam team. Team kita selalu hangout sama-sama. Ada je alasan kita untuk selalu kumpul beramai-ramai. Tapi kenapa kita berdua rapat saya tak tahu sebabnya, yang saya tahu, dulu saya gunakan awak untuk larikan diri dari seorang budak lelaki yang minat saya ni. Itu awak tahu, saya memang dah bagitahu awak yang saya gunakan awak. Awak kata ok je. Lepas tu, masa felo kita kata ada dinner, awak jadi partner saya malam dinner tu. Memang best jadi partner dinner awak. Thanks untuk itu. Banyak benda yang kita selalu buat sama-sama sampai ada orang yang jeles, saya pernah Tanya awak takpe ke kalau budak tu jeles, awak kata rilek sudah sebab awak tengah plan something. Apa yang awak plan masa tu saya tak tahu. Kita selalu bagi alasan yang kitakan macam family sebab tu la selalu sama-sama. Tapi entah kenapa lama-lama saya rasa kita dah tak macam family apatah lagi member, kita lepak dgn yang lain sampai pagi, boleh pla tidur kat situ smpi pagi.  lepas dari dinner tu kita lagi selalu lepak sama-sama, awak suka gigit saya, kat kaki, tangan, pipi pun ada. Ada juga kita kuar sama-sama. Memang apa yang awak buat tu tak sepatutnya dibuat oleh seorang yang bergelar family. First saya ok je, tapi bila dah lama-lama saya luahkan juga apa yang dah lama saya pendam, tapi respon awak seperti yang saya dah jangka kan. Sekali lagi saya buat tak tahu juga, malam tu lepas yang saya luahkan semuanya kat awak, saya pun dah bagi tahu awak yang saya dah buat keputusan. Pelaksanaannya akan bermula esok(konon), tapi apa yang awak buat malam tu sekali lagi buat saya tak boleh nak teruskan apa yang saya dah decide tu.  Semeseter tu dah habis, semua student pun balik cuti termasuklah awak, awak balik dulu dari saya. Sebelum awak balik tu, kita sempat jumpa.. thanks untuk hadiah terakhir awak bagi tu. Itu saya akan simpan sampai bila2 pn, sebab  awak org first yang bagi saya semua tu. Bilik tu yang tahu semuanya. Awak dah sampai rumah, saya pla pergi bercuti kat Sarawak dengan kawan2 saya. Masa tu kawan2 saya dah mula brainwasah saya pasal apa yang saya pernah dan sedang buat tu. Saya ada fikir2kan juga, tapi saya masih tak boleh ikut sepenuhnya apa yang diorang nasihatkan tu. Dah balik dari Sarawak, mulalah perkara2 yang selalu membuatkan saya selalu sakit hati. Tak tahu mana silap nya. Kita dah tak macam dulu, mungkin salah saya juga kot. Tak, memang salah saya pun. Tapi saya tak menyesal dengan apa yang dah berlaku tu. Sekarang saya dah tak nak fikir pasal tu semua, I let you go coz I know something not right about you. Apa yang akan terjadi antara kita lepas ni biarlah masa yang tentukan sebab kita masih lagi satu team.
Yang terakhir dari saya untuk awak, dulu awak pernah tanya kenapa saya sayang awak, saya jawab tak tahu, memang saya tak tahu kenapa saya sayang awak. Tapi yang saya tahu saya suka kematangan yang ada dalam diri awak yang tersembunyi disebalik perangai childish awak dan saya suka cara awak layan saya. Saya tertarik tengok awak masa ada rombongan dari UKM tu.
Apa yang terjadi sebelum ni saya minta maaf dan thanks untuk semua yang awak dah bagi pada saya. (^_^)
Panjangkan surat aku.. hehe.. baca je la.. ^^


HUH??
kecik gila tulisan.. hehe.. try la baca
surat ni patutnya aku tulis lama dulu, sbb skrg rasa sakit tu dah kurang =='
paling yang ada kat surat ni pun aku merepek je.

2 comments:

Amiyyra. said...

hampeh ar kak! cmne nak bace? HAHA

Haeiza_azieaH said...

haha.. da try usaha ke baca.. ^^