Pages

9 July 2011

Barang Kawen...

Assalamualaikum

First statement : Did my contact lens really change my appearance??
seriously, today i went to town with my mum and my aunty, to buy barang kawen.. huhu. but many people look at me like the saw something weird. =.='. 

Second statement : They choose my fav color for the wedding
I Like.. hehe.. my mum finally agreed to choose my fav color as theme for the wedding
color WHITE and PURPLE

Third statement : River again^^
Seems like i've addict with river.
funny right, but i like.. again.. while typing for this blog new update, (chop, napa aku gatal speaking ni.. huhu). Masa aku tgh syok menaip entry untuk update blog aku ni, kazen aku dtg rumah ajak pergi mandi sungai.. aku dengan tanpa berlengah terus je follow dia.. tinggalkan untuk seketika idea-idea aku. Best dowh mandi sungai, buat mcm2 action, bukan ada org lain pun kat sungai tu.. haha..

Forth statement : Something happen!!!
WHAT?? nothing special.. juz that i feel guilty. NO SPECIFIC reason..hell yah..
Aku pun manusia biasa, aku sedar pasal tu. Cuma aku ni mmg susah nak memulakan dulu tau. sebab tu la aku jarang say sorry first to other people only to certain people. SORRY about that. Honestly, i don't want to have any relation with you, but i still realise that there's no problem between us. We not even fighting, only small misunderstanding about silly reason. Aku tahu ko tak suka kehadiran aku diantara kau dan dia... But don't worry, aku undur diri.. ^^ FOREVER.. PEACE k~~

Fifth statement : BERSIH??
Masa tengah pergi shopping tadi, ktorg nampak la beberapa indian ni pakai t-shirt merah~~, my mum start to panic, iyelah risau ada BERSIH kat sini. Tapi bila tengok balik, indian tu sebenarnya pekerja kedai kain and red t-shirt is their uniform.. =.="

Sixth statement : Thanks my dear friend
Kebelakangan ni masalah lama dtg lagi, aku tak tahu sebab sebenar masalah ni, tapi aku ada 2 org kawan yang memang supportive. Thanks dear, korang memang strong sebab boleh survive dari problem ni.
Aku harap aku boleh jadi macam korang

Seventh statement : Finally
Yesterday, my friend gave such a brilliant advice.
^^
That advice make me think and DECIDE that
i'm over YOU

p/s : Don't stuck forever with that damn memory
p/s : Title xde kaitan ngn isi.. ^^

merepek : Hold me for a while because this going to be 
last memory between you and me
 (^_^)
*Rezeki ALLAH ada dimana-mana, i juz got a GOOD news 
ALHAMDULILLAH ^^...

No comments: