Pages

15 July 2011

Holiday

Assalamualaikum

Bercuti??
Ye, aku sangat suka pergi bercuti, tak kira lah pergi mana pun. Last aku holiday kat sarawak ngn member aku. Holiday 5 hari 4 malam, kos holiday kitaorg tak lah tinggi mana pun, simple holiday je. Sekarang ni tgh sem break, tapi aku tak pergi mana pun lagi, yang ada juz balik kampung je. tu kira ok lah tu, i.A kalau ada rezeki hujung bulan ni pergi bercuti lagi. Tapi seyes, urusan bercuti kali ni memang  complicated gila. Kena buat passport and visa, nasib baik boleh claim balik nanti. kalau tak kurang plak budget aku nak shopping kan ( memang hantu shopping la). Sekarang target aku juz bercuti tu je, tapi kn. masa aku bangun dari tido, aku terfikir apa yang aku nak buat lepas dari bercuti tu. Memang lah dalam kepala aku ni asyik nak bercuti pergi C**** tu.. hehe, tapi bila difikirkan balik. banyak benda yang aku kena fikir balik. Ada je kan yang aku fikir, suka sesak kan fikiran sendiri..=='

p/s: tak tahu nk luah mcm mana apa yg aku tgh fikir, so agak gantung sikit ^^
p/s: macam mana nak kurangkan 'benda'ni??

merepek :  I know what you don't know... and the truth is all lie.. fake and fantasy... he such a good kisser

No comments: