Pages

13 July 2011

Day 12- How you found out about Blog and why you made one.

ASSALAMUALAIKUM

Short entry
Aku jumpa pasal blog ni masa aku study kat matrik dulu
Lecturer kitaorang ajar pasal buat blog n lain2 setting lagi
First blog aku pun dulu sbb tu sebagai assignment yang kena tunjuk
then aku buat lagi 2nd and 3rd blog aku untuk suka-suka
Ni blog aku yang ke-4
Blog ni aku buat sebab boleh jadi tempat aku lepas tension and boring
boleh cari maklumat, bahan bacaan and mcm2 lagi la
Boleh bantu kita lihat kehidupan ni dari perspektif yang berbeza
Selain tu, tujuan aku buat blog ni sbb saranan dari seorg senior aku kat uni,
Dia tu merupakan seorg mantan yang pegang jawatan yang aku pegang sekarang
banyak benda yang dia share ngn aku n kawan2 aku
salah-satu cadangan dia adalah buat blog
^^
Erm, tu je kot.. aku tak nak membebel panjang lebar..
PEACE K~~
(^_^)

credit:google
merepek: Be strong. Remember that no matter how hard your life may seem, there's always someone who have it worse than you out there.

No comments: