Pages

7 July 2011

Best kew??

Assalamualaikum

Best ke buat orang sakit hati??
Best ke tipu orang??
Best ke bila ada orang anti dengan kita??

Kepada sesiapa yang berkaitan dan berkenaan
AND MELAKUKAN PERKARA2 YANG TIDAK SEPATUTNYA KEPADA ANDA

Jujur saya bagitahu
sekiranya anda tidak puas hati dengan saya
maklumkan saya ok!!!
Jangan tikam saya dari belakang
Sebab kalau anda baik dengan saya, saya boleh jadi lebih baik dengan anda
tapi kalau anda jahat dengan saya, saya boleh jadi lebih jahat dari apa yang anda fikirkan
(tapi tgk sebab juga la)

tu je kot..
entry ni untuk orang2 yang x baca blog pun
haha
tapi kalau anda pun rasa x puas hati
feel free untuk bagitahu saya
mungkin betul saya yg salah
insyaAllah saya akan perbetulkan
saya tidak suka berdendam dan di dendam

PEACE K~~
(^_~)

4 comments:

Anonymous said...

ni ancaman balas ni
haha

Haeiza_azieaH said...

haha, bukan ancaman la.. juz nak lepas geram ckit dgn manusia yg x phm bahasa.. huhu.. susah ni nak jaga hati org lain.. :(

mohd izam said...

huhuhu..rlex sis..

Haeiza_azieaH said...

haha.. tgh rilek ni bro.. mcm ko x tahu kalau sis mu ni mengamuk.. haha.. emo ja kn.. =.="