Pages

5 July 2011

Day 04- A habit that you wish you didn’t have.

Assalamulaikum..

Erm, kebetulan aku tgh on blog ni
better aku terus buat yg day 4
hehe
dah la day 3 punya lmbt post
Bukan sengaja aku post lambat
tapi tadi baru sampai dari kampung
huhu
PENAT!!!

TASK : 

 A habit that you wish you didn’t have.

Habit yang aku wish aku x ada

1. Kerja bertangguh
Aku pun tak tahu kenapa aku suka bertangguh, tapi ni bukan selalu la. Hanya kalau aku 
ada banyak masa terluang

2. Enjoy
Bukan aku tak suka enjoy, tapi kdg2 aku kalau da enjoy tak reti nak sedar diri (ni juz kurangkn je la, x la smpi wish i did'nt hve)

3. Susah membuat keputusan
habit ke ni?, ntah la.. Tapi kebelakangan ni aku mmg selalu susah nak buat keputusan

4. Kuat Jeles
Aku kuat jeles tau.. Tapi klu aku rasa bnda tu penting untuk aku la, klu tak aku x kisah pun..

Huh.. Tu je yang aku mampu list, yang lain aku da x ble fikir da

p/s : Aku menangkan heart berbanding mind, result dia agak bad.. =.="

merepek : penghalang kepada kejayaan adalah fikiran bukannya kecacatan atau kekurangan... ^^


2 comments:

Anonymous said...

ada pakwe asik jeles ler ni

Haeiza_azieaH said...

hehe.. jeles juga la..