Pages

8 June 2011

Belum Berakhir Ke??

Erm, nampak nya blog ni belum sampai penghujung nya
entah bila la agak ny..
aku da decide nak tutup blog ni,
tapi entah kenapa lepas aku ternampak nama dia,
aku rasa sakit hati tiba2
rasa pedih ni
huhu

nampaknya aku belum berjaya lupakan dia sepenuhnya
memanglah aku da x contact dia,
tapi ada hal lagi yang membuktikan aku belum lupakan dia..
erm, x tahu la..
aku x nak fkir da pasal benda ni
aku da cukup penat..

hidup aku x tentu,
kadang2 aku x berani untuk tido mlm sebab takut terkejut tgh mlm mcm tempoh hari
tiba2 terbangun dan teringat kat dia.. sakit hati!!!
sudah la tu weyh.. cukup la ingat n fikir pasal dia tu..
huhu..

1 comment:

Jay said...

melupakan seseorang itu memang amat menyiksakan jiwa...lebih2 lagi jika org itu mempunyai banyak kenangan bersama kita...sama seperti hidup Jay dulu...begitu jugalah peritnya bila dipermainkan....tapi alhamdulillah..allah sentiasa bersama org yg sabar...