Pages

13 June 2011

Update

Erm, x tahu nak mula cam ne..
tapi yang aku tahu, aku nak luah something.
n sebelum tu Assalamualaikum..

First, 
aku nak luah pasal tunang kazen aku
tunang dia ni x lama lgi bakal jdi ex-tunang
sbb, family aku nak bgi putus tali pertunangan ni
alasannya adalah kerana lelaki tu suka pukul kazen aku
kazen aku ni da brapa kali ntah kena belasah kat tmpat keja dia 
ni gara2 llki x guna nak minta duit dari kazen aku
memang dasar llki x guna.
tapi main point aku kat cini bukan sbb llki tu, tpai sbb kazen aku
aku rsa aku faham perasaan kazen aku tu
sapa yg x syg tunang kan
tpi kalau da tunang ko tu kaki pukul baik tinggalkan je
n yang aku x puas hatinya ni,
para warga senior dlm family aku 
( kire org2 yg lebih tua la)
diorg ni pn nak tny kazen aku pnya pndpt pun guna cara salah
mcm yg aku ckp tdi la..
aku faham apa yg kazen aku rasa
aku da try bgi tau kat diorg kalau nak pujuk
kena ikut caranya
try pujuk dia, bgi tau kat dia 
sayang tu memang la sayang
tapi perasaan sayang tu boleh dihilangkan
(walaupun agak susah)
cuba berlembut dgn dia
bagi semangat kat dia, llki tu boleh cri lain
baik lepaskan je dari badan menderita kelak
huhu.. cian kazen aku..

tapi memang menderita la kalau org yg kita syg x balas balik dengan apa yg sepatutnya
(pesanan penaja)

Second hal,
pasal....
bila nak selesai aku pun x tahu
kalau ikutkan memang da selesai
tapi ego aku kot yg x ble terima
kdg2 aku rasa ok da klu dia xde,
tpi kdg2 aku nak nak sgt..
hehe.. ntah pa pe je
n yang paling x ble blah
skrg aku x berani tidur n juga x berani bangun
nape la pla ni??
kalau aku tido, aku tkut bila aku tiba2 terbangun n ingat kat dia
n kalau aku bangun aku takut aku masi R**** kat dia
bila la aku nak sedar semua ni da smpi THE END..
x phm bahasa ke aku ni.. 
kdg2 masa ni aku rasa nak nangis je
tapi mcm da langgar prinisp aku nangis sbb gni..
hmm..ntah la
aku pn x tahu.. (^_^)
yang aku tahu,skrg aku da x nangis da
juz kdg2 masi teringat n rasa ssh hati tu masih ada..
aku harap semua ni bleh stop sebelum cuti aku habis..


When someone leaves you, don't wait for them to come back. Feel good about yourself & say, "NEXT PLEASE".. :)

p/s : be strong girl!!! u can do it.. cahyoo!!!



5 comments:

Mr.Taqi said...

nsht la kazen ko tu....stp mslh ada jln penyelesaiannya......nsht die bebk.....ok?

Haeiza_azieaH said...

erm, nanti aku try r bncg lgi ngn diorg ni..huhu

fatraz said...

azie, rse mcm terpanggil plak nk komen kat sni...hmm...hati kita ibarat kaca..bila mana kita ukir, mmd suah nk kikis...sperti batu juga...terlalu susah utk dipadamkan bila dh sekali kita kikirkan pada batu...susah untuk padamkan...tapi tak mustahil... :)

tHe OwnEr said...

erm..azi tgh usaha skrg.. mmg susah nak padam wlupn x musatahil.. tapi ukiran tu da jdi terlalu indah.. rasa syg nak padam... kdg2 ukiran indah tu sebabkan hati lebih sakit..hanya mampu usaha apa yg terdaya sambil mohon bantuan dari-Nya untuk menguatkan lagi hati ni sebelum hancur di makan perasaan mainan ni..(^_^)

fatraz said...

i feel wt u feel rite now...eventhough, it already one year...hard to say...but we need to... :)