Pages

17 June 2011

Pantai..

Hari ni aku rasa teringin sangat nak pegi pantai
tapi aku tak pegi pun
sebab ayah aku mesti tak bagi pegi
and lagi pun sebab aku takde kawan nak pegi..

 Mention pasal pantai
aku teringat malam yang aku nak kawan2 aku n felo buat BBQ
BBQ tu kitaorg buat kat pantai yang kat uni ktorg gak
best la jga malam tu
kira dapat pengalaman baru
malam tu gak kitaorg camping kat ctu

Erm..
esok paginya kitaorg kena balik jalan kaki dari pantai tu gi hostel
haha..
benda yang aku tak boleh lupa bila diorg nyanyi lagu..
aku x sure tajuk lagu tu
tapi lagu sabah la.. hihi
and ada lagi la sweet memory aku kat pantai tu
tapi tak boleh cerita sini la
tu aku cerita kat blog yang satu lagi tu
x la bnyk pn tapi cukup untuk buat aku happy masa tu
tapi tak semua org boleh baca
untuk orang tertentu je..
hehe..

And last sekali,
adik aku macam tahu je aku nak pegi pantai
esok petang dia ajak pegi pantai
bukan ajak sebenarnya
tapi dia minta hantar, dia nak jumpa kawan dia
tapi apa salahnya aku singgah sekalikan
kebetulan aku tengah rindu pantai and dia



Pantai pancur hitam , Labuan
Masa celebrate birthday.. (^_^)

Lepakx with coursemate
tour jelajah mana2 ntah
pantai tanjung aru 2


p/s : aku memang x boleh pisah ngn pantai.. dari kecik lagi aku memang membesar dekat ngn pantai
so, tiap kali jumpa pantai aku mesti nak mandi laut.. kecuali pantai kat cni la.. hehe..

p/s lagi : mana pun tempat yg aku jalan mesti aku cari pantai..  (^_^).. 

No comments: