Pages

22 June 2011

Ikut suka aku je.. 7 hal aku nak share

Assalamualaikum

First aku nak share 1 bnde ni
tadi aku on chat kat fb jap ngn member llki aku sorg ni
bincg pasal plan prgrm ktorg
da hbs bncg tu, dia kta gtg
and dia ada tinggalkan aku satu pesanan ni
pesanan ni buat aku tertanya-tanya
sebab ni kali kedua da dia pesan kat aku bnda yg sama
so, aku pn terfikir
ni mesti ada rumors pasal aku lgi ni
hehe, x habis2 lagi ke??
ntah la.. aku pun x tahu
tapi serious, pesanan dia tu buat aku berfikir... fikir.. and... fikir

Second hal
pun pasal pesanan juga
gara2 member aku tadi tu bagi pesanan gitu
aku tiba2 ingatkan pesanan member aku yg sorg ni lgi ni masa aku kat KML(matrik labuan)
pesanan dia pun lebih kurang hampir sama juga la

Actually pesanan diorg pasal hati n perasaan n pasal lelaki
detail pesanan tu.. rahsia..huhu

Third hal
siang tadi aku cadang nak blogwalking
tapi aku ada 5 minit meeting yang kena siapkan
tapi, aku lenih pilih blogwalking dari minit meeting tu
kan cuti lama lagi, minit tu boleh tunggu lagi

Masa aku blogwalking,
adala juga beberapa blog yang aku singgah 
sempat juga melepak
macam-macam benda la yg aku baca
best la juga

tapi yang aku nak cerita ni pasal 1 blog yang aku singgah ni
pemilik blog ni aku mmg knal
entah kenapa tiba2 rasa nak jenguk blog dia
habis semua aku baca post dia..
haha

Cerita-cerita dia jelas menunjukkan yang dia tak pernah berpura-pura depan aku
memang pun dia x pernah berpura-pura
dia sentiasa dengan diri dia yang sebenar
aku macam boleh rasa yang dia tengah bercerita ngn aku masa baca tu
banyak benda yang aku nak komen,share, sembang, kritik n tanya dia
tapi rasanya tu x boleh
ni bukan rasanya, tapi memang aku xkn berpeluang untuk tanya dia
jgn tanya aku kenapa
tiba2 aku rasa rindu dgn dia
meluah rasa jap

Third hal
Dah la cerita pasal blog dia
ni aku nak wish birthday kawan aku

Untuk Nur Nazreena Ayob
(Ena)
Happy Birthday to you..
 harap kita boleh bekerja dengan baik sebagai satu kumpulan 

Forth hal
Untuk pesanan sendiri juga
kalau kita sygkn seseorang
kita mesti redha kalau dia ditakdirkan bukan untuk kita
sayang tetap sayang
kalau sayang, apa kata kita doakan kebahagian dia
(^_^)
itu lebih baik dari terus2 rasa sakit hati
X payah la nak simpan dendam bagai..
X payah la nak buat scene rampas2
X payah la buat scene macam orang yang da xde harapan nak hidup
InsyaAllah kalau ada jodoh x kemana juga
p/s 1: ni pesanan dari kawan aku..
hehe.. saja nak share

Fifth hal
" do what u want to do, then no regret"  


kalau nak buat somthng tu fikir la habis2 dulu
tu la pasal " do what u want to do, then no regret"
alkisahnya, aku start pegang kata-kata ni start masa aku hbis matrik sem 1
start dari situ, aku jarang rasa menyesal dgn apa yang aku buat
kalau pun aku rasa menyesal, ckit je.. tapi rasa menyesal aku x lama
kejap je.. senang je hilang.. 
hihi

Sixth hal
kebelakangan ni, aku selalu terfikir pasal 2 bnda ni
NOVEL n COKLAT
hehe
aku teringin baca novel sambil makan coklat
lama da x buat bnda ni
lebih-lebih lagi aku teringin sbb aku sllu tension skrg
coklat sllu jdi teman aku kalau nak tenangkan diri
novel pla, ble tolong aku keluar dari alam realiti ni untuk seketika

Seventh hal
Pasal lagu
aku pelik ngn lagu2 pilihan aku sekarang
da x sama ni dgn citarasa aku dulu
antara lagu yang aku layan sekarang:
1. Linkinpark- In the end
2.Leona Lewis- bleeding in love
3. Awie- ukiran jiwa
4.Emilda-kimia
5.Sunday-semakinhampir semakin jauh
6.Colbie caillat- I never told you
7.Inka Christie dan Amy search-Nafas Cinta
8. Evanesence-Bring me to life
and ada lgi la..
hehe

pelik, sbb aku da kurang layan lagu korea..
hmm.. ntah la..


Tu je kot.. hehe

p/s 2: aku nak ulang lagi, kalau kita syg sesoeorang, relakan dia pergi.. juz doakan kebahagian dia (haish, napa ngn aku ni, hehe.. pelik)  . 
p/s 3:  aku nak baca novel prince charming.. huhu.. tapi online je la, x de budget nak beli skrg.. huhu

Kadang-kadang ada benda yang kita tak mampu luah dengan kata-kata
senyum je la..
(^_^)

Merepek - I wish I had missed the first time that we kissed
Cause you broke all your promises....



No comments: