Pages

21 June 2011

Permulaan Baru n Azam Baru

Assalamualaikum
Tak sangka result exam aku kuar hari ni
keputusannya kira ok la
x la teruk sangat, walaupun x memuaskan hati langsung
aku memang da jangka dapat result gitu
tapi still syukur alhamdulillah

Apa yang aku dapat tu pn hasil dari apa yang aku usahakan juga
usahalah sangat

so, memandangkan result da kuar
boleh la buat permulaan baru dengan azam yang baru
tak semestinya azam baru kena tunggu tahun barukan

Antara azam aku

1. Aku nak fokus stdy aku, (mestilah).
memandangkan aku dah nak masuk final year, aku kena prepare untuk FYP aku. result exam aku kalau boleh aku nak try bgi flying colour.. (boleh ke??).. yakin je.. belum cuba, belum tahu

2. Aku nak jalankan tanggungjawab aku sebagai JAKMAS dengan sebaiknya
Thankx sgt kat pengetua Kg.,E tu sbb bgi kepercayaan kat aku untuk pegang jawatan tu, InsyaAllah aku akan jalankan tanggungjawab aku dan pikul amanah ni dengan sebaiknya

3. Aku nak ringankan beban parentz aku
Macam mna nak ringankan??
aku x nak da bgi diorg selalu pening kepala dgn perangai liar aku..hehe
Xde la liar mana pun, cikit je

and 

yang ke-4
yang last ni rahsia..
Ni adalah azam aku yang kena capai
xkira macam mana pun..huhu

tu je kot, memandangkan azam tahunan aku masih ada yg x capai lgi, so capaikan yang tu dulu..

p/s : Apa pun yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya
percaya pada ketentuan-Nya..
(^_^)

pesanan penaja : berpijak lah di dunia yang nyata.. 
hidup manusia mesti ada dugaan dan cubaan, kalau tak hidup kita akan jadi kurang bermakna..

Perhiasan semata-mata
miss google

No comments: