Pages

18 June 2011

Maaf n Sorry

Untuk Umi dan Ayah
~Maaf untuk semua salah dan silap along
selalu x dgr cakap,
malas nak tolong buat kerja rumah
selalu shopping benda yang tak penting
dan selalu buat smthng tanpa fikir panjang..
nasihat dan pesan umi dan ayah along da langgar
sorry for that
i ll try to fix it
but i ll promise, that won't happen again..
i love both of u.. 

Untuk kawan-kawan
~Thankx selalu support aku
selalu ada untuk jadi tempat aku luah perasaan
jadi tempat aku lepas geram, lepas tension and mcm2 lagi la..
thankx juga support aku masa aku tgh down2 baru2 ni..
especially sima, abby, wanie n najah
aku syg korang..
tapi sorry geng,
aku da kecewakan korang
kebelakangan ni, aku selalu bzy ngn alasan yang mmg x ble d trima..
hehe
n ssb mmg da kecewakan korang..
thankx jga sbb ajak aku pegi bercuti kat sarawak,
best dapat jalan ngn korang..(^_^)
start sem depan kita da masuk tahun akhir
harap kita ble buat yang habis baik punya la..
Good Luck untuk result exam nanti and FYP..
Untuk semua coursemate aku..
Jom kita jdikan batch kita yang terbaik..(^_~)

Untuk kawan-kawan @ family baru
~Family baru ni, sebenarnya family JAKMAS.
sapa yang baca ni and x tahu apa itu JAKMAS, sila cari sendiri..
hehe
untuk korang, thanks juga sbb memudahkan kita bekerja sebagai satu kumpulan
harap sem depan kita boleh mantapkan lagi pengurusan kita
so kita boleh bantu pelajar kolej kediaman kita,
kalau boleh biarlah pengurusan JAKMAS kita menjadi lebih baik dari mantan
saya suka mantan punya pengurusan..
but still sorry,
kadang2 saya x sedar apa yang saya buat
mungkin korang ada rasa sakit hati and menyampahkan
hehe
saya tahu tu, saya x kisah pun.
juz kalau boleh tegur2 la saya kalau saya ada buat salah
saya pun juz manusia biasa je..
(^_^)

Untuk awak
~ saya rasa awak pun baca blog ni
saya rasa la, tapi kalau awak x baca saya tetap nak tulis juga..
hehe  
(x ble blah betul la)
sorry awak, kalau saya buat awak rasa x selesa
saya buat awak sakit hati,
sorry yea awak
kalau bukan sebab kwn saya bgi tahu pasal awak
saya memang x thu pa pe
bukanlah maksudnya x tahu langsung
tapi tahu sikit je
thankx la pada kwn saya tu sbb bgi tahu pasal awak n dia
hehe
n awak, sorry tau saya langsung xda niat nak gaduh ngn awak
or nak buat pe ngn awak
 say juz nak kawan ngn awk
tu la sbb sya add fb awak
hehe
and last untuk awak, saya rasa saya da x nak terlibat dgn benda yg ble buat awak terasa hati tu
saya nak rasa bebas untuk berkawan dengan sesiapa pun yg saya nak 
dan siapa yang anak berkawan dengan saya
termasuk awak
harap kita boleh jadi kawan baik lepas ni.. 
peace k~~

And untuk awak pla
yea la untuk awak.. sapa lagi..
~ saya x tahu apa yang da jadi
yang saya tahu masa da x boleh d undur
pa yang da jdi tetap terjadi
so, saya juz boleh kata thankx
thankx sebab awak pernah buat saya happy
thankx sbb sudi jdi kwn saya
and saya harap kita still boleh jadi kawan
sorry
sebab buat awk sakit hati and rasa menyampah
(memang la awak kata x)
and tambah lagi rasa terkongkong
hehe
ntah pa pe je yg saya buat sampai awk rasa gitu kn.. 
sorry, mcm yg saya da kata
saya x sedar pe yg saya buat.. 
hehe

Erm.. tu je kot..
and untuk sesiapa yang tak d nyatakan sorry and thankx for everything
love you all..hehe

panjang jugakan merepek ni

p/s : sapa yang terasa, hihi
entry ni ada yg betul and ada yang mengarut je
kalau da baca and x faham.. diam je la yea.. xde explaination d sediakan

nyte..(@_@)...

No comments: