Pages

24 June 2011

HUH..AKU RASA BENCI GILA

JANGAN BACA KALAU ANDA RASA POST NI KETERLALUAN

Ntah kenapa tiba2 aku rasa benci sangat ngn ko la.
nak kata aku x tahu sebabnya, aku tipu la tu
actually sebelum ni tak de la aku rasa benci gila gini
tapi ni mula gara2 tadi parentz aku x bagi kebenaran
HUH!!!
kebenaran pe, biarlah rahsia
tapi serious ni
aku rasa benci sangat2 skrg ni
meluap-luap ni..
aku x berapa kisah parentz aku bagi ke tak
aku juz rasa terkilan sikit la
bnyk sebenarnya

Jujurlah
memang aku masi teringat kat kau
tapi entah kenapa sekarang aku rasa BENCI gila kat ko
Benci sampai tahap aku x tahu nak buat pe
aku juz boleh duduk diam je
untuk kurangkan rasa benci ni
Sorry la
sekarang pun aku masih rasa benci tu
(padahal tengah nangis ni)
ARGHHHHH!!!!

Aku benci bila ingt apa yg ko da buat..
SANGAT-SANGAT BENCI
 
PLEASE LA..
BENCI NI...



4 comments:

iPai said...

sabar2 .. jgn diikutkan marah tuh k .. tenang sikit ..

Haeiza_azieaH said...

hehe.. terlebih pla lyan marah..

blur kiddo said...

learn from mistakes girl :)

Haeiza_azieaH said...

haha.. that's right cik meyo.. thankx.. (^_^)