Pages

7 June 2011

Jangan Baca......."TERSEDAR"

Assalamualaikum...
erm, x tahu kenapa aku boleh terbangun tiba2 pepagi ni,
huhuhu
bangun2 je aku rasa sakit hati dan x tenteram
aku tahu jelas sebabnya



Ya ALLAH,
 tolonglah tenangkan hati hamba-Mu ini
aku dah x cukup kuat untuk menanggung semua ini
cukuplah ujian dan dugaan yang Engkau berikan ini
aku bersyukur atas dugaan ini
aku menyedari dia bukan milikku
dan dia bukan untukku
bantulah aku untuk melupakannya
amin...

sangat sedih sekarang..
ada bahu yang boleh dipinjam x???

p/s : tolong blah dari fikiran sya boleh x?
       awak menganggu hidup saya

1 comment:

Jay said...

ujian ini sungguh menyakitkan...hati tak tenteram jiwa yang kusut.,...hanya satu...ya hanya satu yang dapat buat hidupmu tenteram...perbanyakkanlah amal ibadat,zikir dan bacalah al-quran...hanya itu jalan untuk menenangkan jiwamu...:)