Pages

6 June 2011

Hati perempuan....

Apa yang korang terfikir kalau sebut perkataan "perempuan"
HATI

kalau hati, mesti juga libatkan pasal perasaan
hehe..

perasaan pe??
kat sini, saya nak crite pasal perasaan sayang dan rindu

SAYANG,
pe jadi, kalau perasaan sayang tu hanya kita yang rasa
x kisah la pasal tu sebenarnya..
tapi pe jadi kalau perasaan sayang tu di salah erti kan sebagai obses??
sory la yea, tu bkan obses..
sayang tetap sayang la..

Saya Sayang Awak
(untuk masa ni la)
Saya akan LUPAKAN awak
(^_^)

RINDU,
saya selalu RINDU awak..
tapi awak x pernah rindu saya( dlu sllu sebut)
tapi sekarang saya akan BERHENTI rindu awak..

awak dah bagi saya pengajaran yang sangat berharga

JANGAN SENANG PERCAYA LELAKI!!!

p/s: post ni x da kaitan dgn sesiapa pn, saja nak merepek pagi2 ni..hehe


1 comment:

Jay said...

seperti pernah melalui segala perasaan itu,....memang sakit dan pedihkan???tapi jangan jadikan itu sebab untuk tidak berjaya...buktikan yg kita akan berjaya tanpanya ..:)