Pages

27 June 2011

Hari ni dan Sungai

Assalamualaikum
Aku suka hari ni
sebab dia?? xde sebab pun
juz sbb aku n kazen2 aku pergi mandi kat sungai
X la jauh mna pn sungai tu, dpan rumah aku je
Best sgt, da lama x mandi gitu
Benda paling best aku menang bnyk kali dlm pertandingan tahan nafas dalam air
(ceh, x ble blah)
haha..

BTW, 
aku nk bebel pasal trend org2 tua skrg
tpi x rajin..
da mengantuk sbb penat main kat sungai ptg tdi
huhu
nanti je la yea..
 peace k
(^_^)

nyte 

merepek : 

sometimes... 

4 comments:

birdsangry96 said...

bestt gila dapat mandi subgai ! jelez gilaa ! grrr ~
come over to my blog ! new post about fakta2 yang salah ! ;d read it ! kalau xmenyesal nanti ! :D
komen me back okeh ! :D

blur kiddo said...

perghhhh, da tua pon mandi sungai? haha :PP

Anonymous said...

last mandi sungi 1 may dulu
ko ada pandai bernenang? hehe

Haeiza_azieaH said...

Birdsangry96..nti i singgah blog u.. ^^

meya, da lama x mndi sungai.. kazen ajak terus je pegi.. haha.. best dpt mndi sungai..

roza ami nanomiya : x la pndi sgt.. haha.. aku suka main terjun je dlm sungai tu..